Sunday, April 11, 2010

SIPUT TENAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






sejak 2 menjak ni..... internet da tenat...... pgi2 pun lembab..... aku da xde mood nk on9 lagi..... xde2 pun....aku adekan jugak.... huhu..... arini 2 test aku kene ambik.... CTU n JPJ...eh.... CTU n ECO.... 5 April lepas kitorg g BNM..... pe tu? Bank Negara la.... dgr ceramah je.... kitorg xdpt ambik gamba pun kat dlam tu....diorg xbagi....aku pun pelik....xkan nk bergambar dgn 'MONUMEN'2 kat BNM pun xbley? bosan giler.... bende tu pun start 2 lebey.... so.....kitorg g SOGO dlu.... kejadah pgi kat ctu pun aku xtau....bukan de pe pun.... baik g MYDIN ....mcm2 bley bli.... bju2 je byk kat ctu.... kitorg pun melintas ke seberang....watpe? hmm..... karaoke..... "itukah dia , kekasih yang pernah berjanji memberi cinta.. untukk sepenuh hati.... dia akan menyesal suatu hari nanti....apabila ia mengetahui....kekasihmu ini inginmu kembali"...tu la lagu dia.... bley cam? 1 more...."I'm tired of being what you want me to be... feeling so faithless lost under the surface.... don't know what you're expecting of me.... falling apart....right in front of you....".... tu je la aku nk citer.... pasni..... aku citer lain pulak k......Demasiado ocupado este 4 semanas ...... Me puedo conectar después de mi examen final .... adios .... Deséame suerte ......

No comments:

Post a Comment