Saturday, April 3, 2010

DI SUATU MALAM YANG SURAM.........






mcm citer antu la plak..... haha..... korg nk tau... 2 april lpas aku ke mana? ya.... hotel renaissance melaka...kire first time la aku masuk hotel mewah camni.... hmmm... sblum ni? aku igt lagi mase aku ikut mak aku g Allson Klana Resort kat Seremban.... mase tu pun majikan mak aku la blanje.... tpi bukan la mksudnyer mak aku sorg.... sume skali la pkerja dye... tpi... tu xla ikut protokol hotel sgt.... bley le....main bedal je ikut protokol aku...haha.... mlm tu kat renaissance... mmg best ..... ntah mcm mne aku bley dduk kat tempat vip..... hehe.... kate MT kan....haha....mule -mule dpt mkanan tu.... aku rase heran sgt.... hmmm...kenapa? aku plik skit..... apsal makan popia goreng? da la bgi satu... pastu stgah suku pulak tu.... aik.... kenyang ke.... tanpa aku sedar..... makin aku abis mkan....mkin licin pulak..... lame2....makin loya.... dapat pulak cendawan tu....yuck!!! xabis pun aku mkan.... kdg2 aku heran.... mcm tu punyer loya.... caj nyer bukan main mahal..... aku rase sdap lagi makan kat cafe uitm tu.... brbalik kepada protokol hotel yg aku sebut tdi.... pe masalahnyer... hehe...terkial-kial aku pgang sdu dgn garpu tu.... kalau ikut ati aku....pakai tgan suda.... tpi.... xsdap ati pulak.... waiter n waitress keliling.....hehe...nnti pe la pulak diorg ckap....hmmm.... nk citer pe lagi....aku pamer gamba je la ek....hehe... 1 more thing.... anugerah DL wat first time dalam hidup aku....tahniah pada korg.... moga kita satu kelas DL lagi....insyaAllah.....

No comments:

Post a Comment