Monday, May 17, 2010

18 MAY 2010

lama sgt da aku x update blog.... tapi sasha n emmy da citer kot....so tak yah la aku nk citer lagi.... mula dari revision week...sampai la time exam..... cume tu je la aku tak citer..... cume apa yg menarik.... aku dapat lulus ujian law arini....haha.... short cos? bukan la..... aku wat lesen L....haha....bace mcm nk rak...soalan same je...haha.... esok brmulalah pengalaman aku bawak kete...aku penah bawak ke? mestilah tak..... bawak kete sorong tau la..... mmg menggelabah la aku esok ni.... bdak kelas aku da tau da perangai aku.... arini.... aku berkenalan dgn seorg pelajar dari UM ...Nazir namenyer....org alor gajah....jauhnyer dia dtg....dye kate... ramai sgt ambik lesen kat lendu tu....citer punyer citer....aku dapat tau....dia satu sekolah dgn Nana....haha....dunia ni kecik btul ye.....dah la....nnti aku sambung lagi blog aku..... xde idea nk citer lagi ni.....hehe.....

1 comment:

  1. Kelas Tajwid
    https://ibb.co/0cVC9xP
    017-4502767

    ReplyDelete