Wednesday, March 17, 2010

DIARI 14-18 MAC 2010




lambat2 aku biarkan..... snang la aku nk pnjangkan.... citer nmpak da lapuk.... aku rase sume da citer.... trmasuk la sasha , emmy , n sume clzmate yg aku sygi....hehe.... tpi xpela....aku citer jgk....xsalah kan.... 14 MAC merangkap 1 tarikh brsejarah dalam D'bankerz club...aku kan penah citer.... ade family day.... ni la event yg 1st time aku involve.... sblum ni pun.... aku xpenah lagi rase jdi MT... jdi org bsar kat club...haha.... tpi sedey sgt....cuma suku dari 200 actual student je yg dtg...pape pun....kehadiran diorg sgt2 kitorg hargai....especially bdak klas aku la....even dtg ptang pun.... dtg jgk kan.... syg korg lebey la.... haha....meriah jgk la event.... even aku cam xbrfungsi pun.... xtau la pe masalah aku... aku da try nk involve dgn cara terbaik...tpi ...hmmm...ssahla.... xpe ,tkar topic... pgi tu kitorg start dalam kol 9... lambat sgt dah tu.... tpi sempat la poco2 , senamrobik pe sume tu....include sukaneka jgk.... aku dtugaskan untuk guide group 3.....b4 this...YDP mintak aku guide bdak2 group 8.... QAQA mintak aku tkar group dgn dye...pasal dapat guide bdak kelas dye.... aku xkisah...same je.... 3 ke 8 ke...aku blur jgk.... aku xpaham pe game yg diorg anjurkan tu.... da nk start game time tu, bley pulak aku tnye kat MT2 lain mcm mne nk main....game tarik tali.. acara terakhir b4 explorace pas zohor tu... first time aku tgk wajah-wajah mereka yg TERTEKAN....dgn riak wajah yg MENGGERUNKAN... dengan penuh KEGERAMAN.... dengan penuh KEGHAIRAHAN...oopps...xsesuai la... KESEMANGATAN...haha...bru btul....pas zohor tu , explorace.....explorace pun ok gak.... kehadiran MAYRA dalam group aku ptang tu.... menceriakan ckit kesunyian aku dalam group tu.... ade jgk la teman .... explorace....tempat kedua kitorg dapat... however... keseluruhan cume saguhati je.... huhu...alhamdulillah....semuanya berakhir dgn baik..... esoknyer... sendi-sendi aku da sakit.... bkan watpe pun....brdiri je....haha.... mmg xaktif la aku ni....17 MAC.... satu hal lagi.... satu kebodohan yg aku da wat.... gunting rambut sendiri.... sampai TOBEK blkang aku...haha..... AYONG , roommate aku da repair tdi....so , tu je la aku nk citer....nmpak bosan citer aku.... tpi xpe la....xsuruh pun korg bace....nk bace , nk komen .....hentam je..... haha.......

No comments:

Post a Comment